One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-12-2011

29.12. Tuintje in mijn hart










*KLIK*






Ik heb een tuintje in mijn hart maar alleen voor jou.


In mijn hart alleen voor jou


Voor jou


Voor jou yeahee.





En ach kom daar maar eens spelen als je verdrietig bent,



dan gaan we samen zingen en laat ik je weer lachen,







zie ik je alweer een beetje lachen dan ….




Een héúúúúúl klein beetje dan : -)








Jawel hé,


Vriendjes mogen nooit lang verdrietig zijn..


want dan kom ik je kietelen





Dag webbies,


Hebben jullie vandaag je vriendje al laten lachen ,





xxx


















33 opmerkingen:

  1. Ha klaproos,

    He tuintje in je hart vraag ook onderhoud, regelmatig onkruit verwijderen, wat snoeien en wat mest, dan groeit en bloeit alles weer heerlijk. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh een tuintje in je hart, dat is leuk, met veel klaprozen en een schommel

    hihi, ik kan niet tegen kietelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit liedje blijft bij me de hele dag.
    Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, een tuintje in mijn hart.
    Beter kan het niet.
    Met bloemen om te delen,
    vriendjes te laten kietelen.

    En soms moet je jezelf gewoon kietelen.

    groetjes lierfs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De dieren hebben het altijd zwaar rond deze tijd. Die van mij zijn gelukkig niet zo bang van vuurwerk.
    Dat elk beest het veilig mag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je al een schommel opgehangen? Dan wordt ik je vaste bezoeker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja een tuintje in je hart is altijd fijn...!!
    Fijne dag vandaag meissie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wawww, een paar knappe stukjes van fotografiekunst mijn lieve Klapper, een genot om naar te kijken!
    En ik hoop dat het tuintje in je ruime hartje boordvol moois zal blijven zitten, ook in het héle komende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een glimlach..., om je te plezieren, Klaproos...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi daar roosje. Nog een korte tijd dan zijn we het nieuwe jaar ingegleden. Klinkt erger dan het is, maar het voelt een beetje zielig. Je foto's zijn niet zielig maar geven wel een beetje mijn gevoel aan over het te komen verse jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zie je mijn lach op je scherm ,en ik wens een fijn oudejaar en hopelijk komt er iets mooi langs in je leven

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi is dit Roosje...

    en wat een knappe fotografie...


    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb een tuintje vandaag dat wegdrijft van de regen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eh..... we hebben het priam samen, maar ik geloof niet dat we al samen gelachen hebben.....
    Zijn we dan zo serieus vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. EEn dag niet gelachen is een dag niet geleefd hè Klaproos.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben er mee bezig Groetjes Willy Duvel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hartjes zijn hier in goede orde aangekomen, zodat we ons daarmee wat kunnen opvrolijken, want van het weer gaan we niet meer lachen dit jaar, vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik voel me prima,en hoop voor alle bloggertjes hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De glimlach verscheen weer op mijn gezicht. Ik wens je veel glimlach in 2012 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk een tuintje in je hart.
    Je verhaal is mooi geïllustreerd met hartenfoto's. Ik heb een bordje hangen met ook "een dag niet gelachen is een dag niet geleefd".
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto's! Leuk liedje! Ik ben meteen vrolijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. klaproosje, het ziet er hier allemaal heel hart elijk uit!!!! FMijn complimenten voor je blog hoor. Ik zie dat je je hier helemaal thuis voelt.
    Goede jaarwisseling en wie weet tot volgend jaar. Of hier of op een andere weblog.
    groetjes en xxx
    Gejo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat probeer ik elke dag, een lach op je gezicht houd je jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Na mijn glimlach en te hebben genoten van je foto's wens ik jou en dierbaren een fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Shirel laat tegenwoordig hier in huis iedereen lachen, daar kan ik niet tegenop.... ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig hoe jouw beelden en woorden ons hier dagelijks komen ontroeren.
    Ik geniet van jouw blog elke dag meer en meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn lief zat in Mexico. Maar vanaf vandaag ga ik haar weer laten lachen. Jahoe Jaheeee.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heb ik een vriendje laten lachen?
    ik mog het hopen Klapper....maar weten doe ik het niet.
    niet zeker.
    zal beter mijn best gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi blog weer Dien, en de tekst is ook weer zo pakken. Heb het met een glimlach om mijn lippen 2x gelezen xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van dit liedje en van de tekst wordt ik altijd vrolijk.
    Wat heb je hier mooie en bijzondere foto's gemaakt. Je ben in 2011 wel heel creatief bezig geweest met het maken van foto's. Dat belooft wat voor 2012....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥