One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-04-2018

17.04.Mooie billen te koop








*KLIK*
Halie Loren - A Woman's Way
Openen in nieuw venster en klein maken


Billen te koop
mooie rode billen te koop.


huh dacht de vrouw
en versnelde haar pas,
ze liep over de markt tussen de mensen door,
op het geluid af

Billen...
wie verkoopt er nou billen,


Als het hele mooie strakke zijn
dacht ze
dan wil ik er wel een paar,
die van mij hebben hun beste tijd wel gehad...


Billen te koop
héle mooie billen te koop,


Alleen vandaag.. komt U maar,


en ja dacht ze
ik versta het tóch écht wel goed :-)

ohhh begon ze zachtjes in zichzelf te jubelen,


dat zou toch wat zijn,
als ik straks thuis kom met mijn nieuwe billen,
en weer strak in mijn bikini pas,

ohhhh feest,
paraderen over het strand,
en haar neus ophalen naar de jonge meiden,
want ja
ze kon met die van haar
al lang niet meer wedijveren tegen de jeugd..

ze kirde van plezier
en zag het helemaal voor zich


Haar tweede jeugd zou vandaag beginnen,

Billen,
lekkere rode billen,
een maal andermaal,

en nog een erbij...
omdat het maandag is...

Beduusd keek ze naar de kraam.....

dát
waren inderdaad héle mooie billen....


om in te bijten :-)






"háp "




:-)
Lekker hé

Vriendinneke bracht heerlijke aardbeien mee,



En daar zat dit mooie exemplaar tussen :-)

Beetje dollen mag wel hé :-)
xxx







19 opmerkingen:

  1. Ik dacht gelijk dat men tegenwoordig heel veel aan billen kan veranderen.
    Maar van deze zomerbillen moet men maar afblijven. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn heerlijke billen, daar hou ik wel van.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wel beetje cellulitis :-) maar verder zien ze er prachtig uit
    echt om in te bijten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahahahaha...geweldig Dien, billen om in te bijten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha ha grappig:)

    Heerlijk he die aardbeitjes, toefje slagroom erop mmm...

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Klaproosje.

    Ha, ha, goed gedaan.
    Aardbeien jammie zo lekker.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha , leuk verhaal Roos. En die aardbeien zien er
    lekker uit, billen om in te bijten nietwaar?
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer een grappig blog van gemaakt .En ja heerlijk die aardbeien .
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zou wel eens willen toehappen

    knap opgebouwd logje Roos

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de spanning weten vast te houden tot het einde, Klaproos. Mooie foto's van deze aardbeien.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk geïllustreerd verhaal! Ik dacht heel even: waar is die billenmarkt? :D
    Dikke knuff XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmmm, zo lust ik wel een paar billen ... met slagroom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi, schitterend en met veel gevoel voor humor geschreven meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, wat een heerlijk verhaal. Ja hoor, ook ik ga erin bijten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Klappertje,

    wat een heerlijk logje!
    Het "gedichtje" of is het een verhaaltje... Mooie billen te koop!!
    Echt geestig en dan die mooie rooie om in te bijten en... één er van in de vorm van een hart!
    En die is voor jou!

    Heerlijk!

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  16. verdorie, deze geile bok dacht: 'dat wil ik wel eens zien die mooie billen'.
    Smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥