One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












08-05-2018

09.05. Roze einde









*KLIK*
Jazz - Relaxing Background
Openen in nieuw venster en klein maken





De zon is onder aan het gaan
in Haspengouw




En we rijden via de roze bloesemlaan
naar een plekje om dat te zien




En het is écht een kwestie van mazzel hebben:-)
met zo'n mooi hartje voor me in de boom

ik geef het aan jou :-)




wat een prachtig licht valt er over de bloemetjes




Alles lijkt een sprookje
En is natuurlijk een koene ridder die de wacht houdt




Om lyrisch van te worden hé
hou je voor mij vooral niet in




Jubel er maar een eind op los




Ik doe gezellig mee :-)




Als ik jullie zie...
moet ik lachen, voel ik me blij :-)




2 Hartjes in het zand..
ze liggen er vást voor ons :-)




En dan gaat ze zon zó mooi onder
en is er een eind gekomen aan een serie
droom blogjes

heerlijk Haspengouw

tot gauw
Dank jullie wel voor jullie enthousiaste reacties op de bloesemblogs

xxx












36 opmerkingen:

  1. Hey Dien
    Wat prachtig toch al je foto’s van de bloesem!
    Die hartjes zijn er vast speciaal voor jullie gemaakt!
    Ik hoorde dat je bij mijn kind bent geweest, ook mooi daar he?
    Hij is er zo trots op, het is zijn lust en zijn leven :-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Jáá Petra, hij doet het fantastisch, verteld met zoveel verve, over zijn passie, je ziet het aan hem:-)
      't is een goeie lieverd, die Tom, volgende week ga ik proberen of ik zijn werk in beeld kan brengen :-)
      Heeft hij je wel een dikke knuffel gegeven?

      Verwijderen
    2. Jazeker!! Hij was hier gisteren, toen kreeg ik er een paar haha

      Verwijderen
  2. Droevig nieuws gehoord en dan maakt zo'n log een hoop goed. Besef Klapper dat je moet genieten, voordat je het weet is genot voorbij.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dikke knuffel di mario ❤

      OT zou jij je url eens willen nakijken die je hier invult??

      Verwijderen
  3. Wat een waardig rozig einde. Dat kan alleen gemaakt worden vanuit een groot hart. Dank je wel voor de prachtige beelden en herinneringen.
    ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, weer een mooie fotoserie, bloesems, honden en mensen.
    Ook de hartjes zijn weer overal te zien.
    Ik wens je vandaag een heerlijke dag toe gewoon volop genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is pas een roze wolk, geen wonder dat je daar van gaat zweven :-)
    puur genieten
    zo eenvoudig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jammer dat het weer voorbij is hé An, maar het was wel heel speciaal dit jaar :-)❤

      Verwijderen
  6. Wat een prachtig blog Dien, de eerste foto is echt fantastisch! De opname van jou is natuurlijk de absolute topper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie hebben geluk gehad in die mooie omgeving. Nu is het weer wachten tot volgend jaar, maar voor het zover is, komt er nog zoveel ander moois op je pad :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. absoluut John, moois is daar waar jij het ziet hé, jij hebt er ook wel oog voor :-)

      Verwijderen
  8. Super, Klaproos. Ik heb van elk bloemetje genoten, bedankt!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. keifijn Jan, hoop dat je nog veel blogjes mag genieten ❤

      Verwijderen
  9. Weer een Haspengouw-blog! Ik kan wel jubelen. Weet je wat? Ik doe het gewoon (-:
    Wat een hartjes ben je weer tegengekomen. Die hangen en liggen er speciaal voor jou. Je wordt letterlijk omgeven door liefde. Kijk maar in de ogen van je trouwe ridder Ace. En als klap op de vuurpijl je miMakker. Dan hoef ik verder niets meer te zeggen, hè? Echt weer een fantastisch blog. Ik heb me verlustigd aan je foto's *proest*
    Dikke kus! Op elke wang één. Dag hartje van me ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) heerlijk verlustigen :-) en niemand die er last van heeft, mooi het leven is mooi hé mon cherie kakelino :-)

      Verwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Super, super en nogmaals super.
    Prachtige foto's van dit mooie stukje natuur.
    Hier wil je toch blijven.

    Fijn dat je ons mee laat genieten, zo mooi daar.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een zalige reeks vol bloesem om van te genieten! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. "la vie en rose" in Haspengouw..

    puur genieten Roos

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat schitterend. Het licht, de kleuren, de hartjes, de bloesems, de koene ridder!
    Jammer dat het voorbij is, maar volgens jaar ga je weer. Toch?! Kan niet wachten!
    Knikke duffels XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tuurlijk gaan we Marjolein, zo lang mijn benen me kunnen dragen :-)

      Verwijderen
  14. Zeker een Relaxing Background de Japanse kers is een feest in bloei.
    Kan me voorstellen dat jullie genieten. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend DIen, heel gave en mooie serie, maar foto 1 is de absolute topper van deze prachtige serie
    heb weer genoten van je Haspengouw foto's van deze lente, dank je voor het laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Bram, het genoegen was geheel mijnerzijds :-)

      Verwijderen
  16. Wow, de ene bloesemfoto is al mooier dan de andere en wat een leuke opname van je liefje en de hartjes! Jullie zijn een leuk, verliefd koppel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé Gerda, dat vind ik nou ook, ze past precies bij mij,
      en ik denk ik bij haar :-)
      Het is een heerlijk mens, vrij ongecompliceerd 100% natuur ❤

      Verwijderen
  17. WAUW... WAUW en WAUW, Rooske!!
    Lieve ❤️groetjes van Anna 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt van die dagen, dan is het genieten van s'morgens tot s'avonds.
    Wens je vele van die dagen toe ….

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥