One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












30-09-2012

01.10 It's crazy









*KLIK*



en venster klein maken.









Is it crazy that I can only think of her eyes,


her smile, the way she holds my hand and kisses it,


the bizarre things she says,


her head on my shoulder,


her hand on my back?


How soon is too soon


so say that you know you've found your perfect match?





Perhaps I'm obsessive.


Or maybe i'm just pathetically romantic.


Either way,


I just need to know that it is possible to let my guard down,


and have an actual,


full-fledged, hot-blooded romance with a great girl


A crush is my greatest weakness.


And she's got me good.




www.












29 opmerkingen:

  1. Mooi.... wat kunnen sommige dingen toch mooi zijn.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik smelt weg bij zo'n romantische tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het weer zo ver ja?
    Geniet er van met volle teugen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geef me de tedere kracht in m'n handen
    en geef me de rillingen over m'n rug
    en geef dat wij nu niet in leegte belanden
    en geef ons de gloed van verlangen terug

    in godsnaam de romantiek
    in godsnaam, in godsnaam
    tedere handen, tedere blik
    teder ben jij en teder ben ik
    geketend in volmaakte inspiratie

    de klank van de saaiheid teistert m'n oor
    de geur van verveling hangt om ons heen
    de geur van de materiƫle verveling
    die overal hangt waar de liefde verdween

    in godsnaam de romantiek
    in godsnaam, in godsnaam
    tedere handen, tedere blik
    teder ben jij en teder ben ik
    geketend in volmaakte inspiratie

    geef dat wij alles en meer kunnen geven
    tot onze pure gedaante ons rest
    en geef ons de weelde van uren van leven
    zonder de eeuwige klank van protest

    in godsnaam de romantiek
    in godsnaam, in godsnaam
    tedere handen, tedere blik
    teder ben jij en teder ben ik
    geketend in volmaakte inspiratie
    © The Scene

    Prettige week mijn lieve Klapper, moge de romantiek je op je pad vergezellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe heerlijk romantisch is dit! Super @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liefde is gratis ja, maar het heeft wel voeding nodig :)
    Wat een toeval deze foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Holadijola...
    Dag lieve klappert!

    Ik ben er weer helemaal en jij ook!!

    en dit:

    Omring jezelf
    met positieve mensen,
    want je wordt
    uiteindelijk
    als de mensen met wie je omgaat.

    vind ik zo'n mooie uitspraak.
    We zijn uiteindelijk elkaars spiegel!!
    En dat is gewoon: SPIEGELOGIE!!

    Mijn dag kan niet meer stuk met Lionel Richie op de achtergrond.

    Dagdag!
    Heb het goed vandaag met een dikke pakkerd van
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt heerlijk romantisch en heel positief!
    Fijne maandag Klapper! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ja, de beroemde hartjes van Roosje,mooi terug

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja dit is het,niet meer en niet minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja...de herfst slaat toe en daarmee het verlangen naar....!?
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha klaproos,mooie woorden
    worden soms waarheid.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens je een liefdevolle dag.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie teksten heb je weer boven de logjes !
    Hier hoef ik niks aan toe te voegen
    Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeide weer in nem roosmantisvhe bui Roos?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. You're a crazy woman with a heart of gingerbread :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW . . . . en het is nog maar maandag vandaag Roos.
    Mooie tekst bovenin.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent een heerlijk romantisch mens lieve Klaproos. Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. :-)) tis nog maar maandag en jij begint met

    een goed en romantisch begin van de week Roozs.
    Knuffel
    XXX
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hart van steen en ook nog gebroken...Het gedicht vergoedt veel.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥