One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-07-2014

13.07.Slaap lekker





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken


Dag en nacht
en wij daartussen
jouw kussen zacht
op mijn natte-dromen-wang,
bang van komen en jouw gaan.



Slaap lekker ding
want jij is lastig
nog meer jij
is fantastig toch



Glimlach lach
in veel te grote tas
klein te zijn
fijn tussen vingers
groot geheim



Laten we samen dingen doen zingen
van liedjes die niet bestaan
laten we samen dingen doen zingen
laten we samen niet bestaan



Slaap lekker ding
want jij is lastig
nog meer jij
is fantastig toch

nog meer jij
is fantastig toch
nog meer jij
is fantastig toch

ssssssttt
Eva de Roovere

Het blijft een héél leuk liedje vind ik :-)
Jij is ook fantastig,
en soms knap lastig: -)

tot morgen webbies,
xxx



26 opmerkingen:

  1. Romantische zomerteksten en dito foto's! Daar hou ik van .. Mooi gedaan klaproos of mag ik zeggen Dien? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zo'n mooi gedicht kan het vannacht niet fout gaan.
    Het was vandaag wel schrikken met de hoeveelheid regen aan het einde van de dag. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je geslapen hebt als een roosje...!
    Mooie zondag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb redelijk goed geslapen, dank je wel. Zo meteen weer aan het werk. Dat gaat hier 7 dgn in de week door.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En het logje wordt kleuriger, voller en rijker ! En ik ben blij dat ik eindelijk die tekst voor me zie, ik verstond het nooit !
    Mooi Dien.
    Hartelijk zondag ! ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk liedje inderdaad, met fleurige foto's die me wat opvrolijken in deze donkere dagen die nu bij ons voorbij trekken. Bedankt Klappertje en maak er een vrolijke zondag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, mooie slaaptekst vij een veld vol slaapmutsjes.
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, ja, t is iedereen wel gegeven eens knap lastig te zijn

    mooie tekst bij de duizenden (zo lijkt het wel) slaapmutsjes
    een kleur waar je zeker niet bij in slaap valt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een super liedje, net weer zoals je foto's, daar wordt een mens vrolijk van. Wens je een mooie zondag Dien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch weer opmerkelijke foto's met tekst !! Mooi Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Wat een mooie kleur van de bloemen.
    Prachtig zo'n veldje vol.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op die tekening staat een lijntje waarop je heerlijk in slaap kunt "vallen", Dien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super leuk liedje net zo super als dat prachtige veld met oranje bloemen.
    Je foto's lijken wel schilderijtjes. Als je die aan de muur hangt dan blijf je altijd vrolijk.

    fijne zondag.
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een blog vol slaapmutsjes. Prachtig.......zo uitbundig en toch zo teer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke bloemen laat je ons zien, slaapmutsjes lees ik. Op dit moment voel ik me ook een slaapmuts, maar dan niet oranje! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Roosje mijn Roosje slaap zacht en dit op klaar lichte dag....
    mooi!!...Dien
    en het eerste plaatje......wat lief!!
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die mooie gele bloemen geven kracht in die grijze druppelende dagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. marjolein vd fotokraam13 juli 2014 om 20:46:00 CEST

    Wat zijn dit schitterende foto`s van die gele slaapmutsjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige border vol met bloemen. Hierboven lees ik dat het slaapmutsjes zijn, daarom zit ik hier nu zo te gapen dussss.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk Dien! Wat een mooi veld met slaapmutsjes. Dat doet me denken aan mijn opa, die had ze in zijn tuin samen met duizendschonen.
    Slaap lekker straks!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het blijft inderdaad een mooi liedje, Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. het liedje is niet zo mijn ding, maar die bloemen maken wel een fantastische foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥