One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-10-2016

14.10. Ik geloofde in jou








*KLIK*
Frank Boeijen - Ik geloofde in jou
Openen in nieuw venster en klein maken





bomen dwalen in het bos
stammen worden opgeslokt
verdwijnen in het groen
ze dragen zon en duizend
kleuren uit de tijd van toen
een fragment uit een gedicht
van het www.

Mooie woorden bij een plaatje..

1000 kleuren
voor wie ze zien wil


50 tinten groen dan
als 1000 teveel is

we lopen door het bos,
De herfst is aangekomen








18 opmerkingen:

  1. fijne plek het bos.

    OT: wil je eens je inzicht met mij delen over die honden/gekke bekken foto?
    Mijn vrouw volgde een tijd terug een cursus over 'de taal van de hond'. Ik besef intussen ook dat niet alles altijd is wat het lijkt.
    Jammer genoeg kon ik die cursus niet volgen, het startte te vroeg, ik kon er niet geraken door mijn werk.
    Ben benieuwd hoe jij interpreteert wat ik in beeld bracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloofde in jou met je zon en warmte, maar vind de herfst een frisse verbetering. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ze zon schijnt dan fleurt alles op! Heerlijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van mij mag elk seizoen er zijn. Zolang het maar minimaal 25 graden is en zonnig. Heerlijk lijkt me dat.

    Love AS Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, mooie foto die echt de herfst laat
    zien. Ik ben niet echt dol op het bos om lang in te
    verblijven, maar een wandeling is wel heerlijk zeker
    in de herfst. Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Môgge lievf Klappernootje...
    50 tinten groen keur ik ook goed...
    Ja... ik had er eerst eigenlijk helemaal geen zin in.
    Die zomer... zo heerlijk was die.
    Maar nu de herfst er eenmaal is en de kleuren loskomen...
    Ja, nu mag het.
    Kom maar op met de geit...

    Dagdag!
    Heb het goed dit weekeinde...
    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Mooi de herfstfoto.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een cliché, maar toch: ieder seizoen heeft zo zijn eigen schoonheid.
    Geniet van een mooi herfstweekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig foto in de bos om te zien. Tekst heb je heel gevoelig geschreven.
    Fijn weekend daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er komt een mooi weekend aan, dus ...... fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi
    k ben net terug van even tussen de bomen te dwalen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met Rosa ben ik door het koeienbos gewandeld. Weinig bos en ook weinig koe (-:
    Het is herfst. Soms word ik weemoedig van dit seizoen terwijl het zo rijk is. Snap jij het?
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto, ik ben gek op de herfst met zijn verschillende kleuren en ga vaak bij ons het bos in heerlijk hoor

    groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo is het maar net, heb de film ‘Een vrouw als Eva’ gezien en vind het best een indrukwekkende film. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij weet het telkens weer zo'n draai te geven dat het mooi wordt Klapperje, zelfs ik die in feite de herfst haat wordt in je enthousiasme voor dit seizoen meegetrokken... Je moet het maar kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 50 tinten van alle warme kleuren samen, brengt ons een fenomenaal aantal herfstkleuren.
    't mooiste seizoen vind ik. Je beschrijving kan ook weer tellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥