One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-03-2017

22.03. Tabel van Mental Jef...








*KLIK*
Het Beste Van Eddy Wally
Openen in nieuw venster en klein maken




Toen ik deze foto zag,
moest ik ineens denken aan Eddy Wally,




Een Belgische zanger entertainer,
humoristisch van de bovenste plank,

Als je de moeite neemt om het fimpje te kijken
dan zie je wat ik bedoel,
Hoe hij de tabel van mendeljev kan aankondigen
dat is écht hilarisch

Prachtig, wat een humor,
Ik heb altijd heerlijk gelachen met zijn humor

De goeie man is helaas overleden,
6 februari 2016, maar hij laat een schat aan prachtige dingen na


Damian Wally....
klinkt best wel :-)
tóch ?

xxx










13 opmerkingen:

  1. Leuk Dien, Wally kon het mooi brengen. De foto van woef met zonnebril, is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Dien, Wally heeft zijn best gedaan
    maar jou hondje wint voor mij de show.
    Liefs groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sprekend... Heeft Damian ook zoveel humor.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste foto vind ik werkelijk super.
    En hij kijkt je door de zonnebril ook nog
    heel lief aan...je schattige hond dus.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, Damian ziet er altijd knap uit,
    maar die zonnebril geeft hem wat extra's. Ik was
    nooit expliciet een fan van dhr.Wally maar soms kon
    ik er wel om lachen.
    Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja ze lijken op elkaar :-)
    Eddy deed zich beetje 'dom' voor maar het was heel slim die rol te spelen
    hij werd beroemd van de joenaitud steeds van Amerika tot sjina :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij was een pracht man en een echt entertainer...
    zeer leuk die foto's Rooske!
    Lieve groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooi portret van Damian Wally..Roos

    en Eddy Wally liet niemand onberoerd

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk filmpje van deze man, had er nog nooit eerder van gehoord Dien, helaas is hij niet meer onder ons zag ik bij het filmpje
    leuk die fot van je hond met die bril :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, Damian lijkt sprékend op Wally (-: (-: Alleen vind ik Damian een stuk knapper!
    Die Eddy wist ze wel te vertellen. Een markant mensch.
    Dikke digitale knuffel van Kakelino ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend en knap gevonden, ze lijken inderdaad op elkaar met het verschil dat de hond niet kan zingen én mooier is dan de charmezanger *wink, big smile*.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De foto van je gebrilde hond, man man man, lag ik hier even in een deuk van lachen :-)
    Eddy was een levenskunstenaar, die zalen kon meetrekken, of je zijn muziek niet of wel graag hoorde is van geen belang. Die charmezanger wist zijn publiek meesterlijk te bespelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met alle respect voor Eddy: geef mij maar de hond.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥